Thursday, December 07, 2006

Tak stabil..

I'm abit 'shaky' today, not sure why.. maybe because I'm too excited + nervous about tomorrow.. or perhaps because after this, all that I can look forward to is my operation..

Anyway, I'd like to share with you guys this song.. kinda sums things up for me.. ;)

Rapuh
by
CDNaz

Ku tersesat di jalan ini
Kehilangan arah..
Aku hanyut terbawa arus
Tidak tahu ke mana

Uhuhu.. tanpamu
Ku lakukan lagi.. kesalahan
Demi kesalahan

Jangan pergi..
Lihat.. aku jadi lemah
Jangan pergi
Lihat.. ku rapuh

Maafkanlah semua luka
Yang ku goreskan padamu
Dan keangkuhan diri ini
Hingga kamu pergi..
Uhuhu.. tanpamu
Ku ciptakan lagi..
Persoalan.. demi persoalan

Jangan pergi..
Lihat.. aku jadi lemah
Jangan pergi
Lihat.. ku rapuh

Uhuhuhu..tanpamu
Ku ciptakan lagi..
Persoalan.. demi persoalan

Jangan pergi..
Lihat.. aku jadi lemah
Jangan pergi
Lihat..ku rapuh

Jangan pergi..
Lihat.. kini aku lemah
Jangan pergi
Lihat.. ku rapuh

Jangan pergi..
Lihat.. kini aku lemah
Jangan pergi
Dengar.. kumeminta



Sometimes you just know.. Sometimes you just feel.. Other times you just wish you're not the only one.. Hari ni kasi jiwang skit... hehe

No comments: